РЕЗУЛЬТАТИ ТА ЗДОБУТКИ ОСВІТЯНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ЗА 2021 РІК ОБГОВОРИЛИ НА ОНЛАЙН-НАРАДІ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

24 грудня Юрій Денисовець, заступник голови Житомирської ОДА, т.в.о. директора Департаменту освіти і науки Наталія Осипович, представники Житомирського обласного інституту післядипломної  педагогічної освіти,взяли участь у підсумковій нараді Міністерства освіти і науки України, на якій Міністр освіти і науки України Сергія Шкарлет підбив підсумки роботи галузі у 2021 році та зупинився на стратегічних завданнях на 2022 рік:

  • найважливіше рішення – підвищення заробітної плати освітян на 30 %;
  • найважливіші завдання:
  • надання доступної, якісної дошкільної освіти, що є стартовою платформою для особистого розвитку дитини; скорочення черги до закладів дошкільної освіти та створення нових місць у дитячих садках;
  • результати реформи Нової Української школи (НУШ), створення безпечного здорового середовища у закладах освіти, реформа шкільного харчування; удосконалення організації інклюзивної освіти та створення інклюзивно-ресурсних центрів;
  • реалізація проєкту «Здорова школа», розвиток рухової активності школярів;
  • підтримка учнів та студентів, підвищення розміру стипендії для учнів та студентів закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти;
  • системна профорієнтація школярів – пріоритет для освіти, адже більше, ніж 50% людей незадоволені своєю роботою та шукають шляхи змінити її;
  • розпочато запровадження соціальний ліфт, який з’єднає заклади освіти і роботодавців, що стане системною основою кадрового потенціалу України; новий проєкт «Обери професію своєї мрії», створення шкіл кар’єрного консультанта;
  • продовження розбудови мережі навчально-практичних центрів на базі закладів професійної (професійно-технічної); конкурси фахової майстерності;
  • впровадження дуальної освіти у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти;

Міністр освіти і науки України з впевненістю зазначив, що Україна сьогодні розглядається як освітньо-науковий бренд, а територія України – це освітньо-науковий хаб.

На нараді були презентовані перші результати розбудови Національного освітнього технопарку (СІМ НОТ), зокрема кращі практики його реалізації з регіонів.

Житомирщина представила реалізацію одного з компонентів технопарку – впровадження в регіональний освітній простір основних цінностей та компетентнісної освіти, а саме: функціонування  регіонального TEACHHUB з метою кардинального оновлення системи підготовки та супроводу компетентного вчителя для НУШ.

Довідково:        

СІМ НОТ – Національний освітній технопарк, проєкт з підвищення якості освіти, презентований Міністром освіти і науки України на Всеукраїнській стратегічній сесії «Україна Освіта – 30» 24 червня у Харкові.

Синергія            Національний

Інтеграція          Освітній

Менеджмент     Технопарк